Activiteiten

Stichting Twiga dukina Nederland ondersteunt Twiga dukina in Rwanda bij het creëren en organiseren van activiteiten zodat kinderen en (jong)volwassenen kunnen sporten, spelen en leesplezier kunnen ontwikkelen. Scholen worden begeleid bij de invoering van spelend leren.

Twiga dukina in Rwanda werkt samen met mensen in de lokale gemeenschap, waaronder leerkrachten en vrijwillige sportcoaches.

Gerjanne onderhoudt goede contacten met de bevolking en de lokale overheid. De activiteiten worden georganiseerd in samenwerking met en betrokkenheid van de lokale overheid van Shangi Sector, Nyamasheke District en leden van de lokale gemeenschap (als vrijwilligers).

Klik in het menu op de verschillende activiteiten waarbij wij ondersteuning bieden.