Hoe kan je steunen?

Vind jij spelend leren belangrijk? Gun jij ieder kind een kansrijke leef- en leeromgeving?
Help ons dit mogelijk te maken. Dit kan op de volgende manieren:

• Meeleven met Gerjanne, onze samenwerkingspartner in Rwanda.
  • Financieel bijdragen:
    • Eenmalig.
    • Vaste donateurs.
  • Materialen verzamelen en doneren

Meeleven

Gerjanne stelt interesse in haar werk zeer op prijs. Meeleven kan op meerdere manieren. Neem contact op met het bestuur, dan geven wij aan op welke manier dat het beste mogelijk is.

Financieel bijdragen

Eenmalig:

Maak vandaag nog een bijdrage over naar:

NL 95 RABO 0370 5096 33
T.n.v. Stichting Twiga dukina Nederland

Periodiek:

We stellen vaste donaties zeer op prijs. Dit is prettig, want het geeft zekerheid en zo weten we wat we aan inkomsten kunnen verwachten.

Wil je periodiek (maandelijks, ieder kwartaal of jaarlijks) een gift overmaken? Graag, dat kan!

ANBI status:

Stichting Twiga dukina Nederland is in april 2023 opgericht en heeft in augustus 2023 de ANBI status ontvangen.
Dit maakt je gift meer waard, want met een ANBI status is je gift aftrekbaar voor de belasting.

Materialen verzamelen en doneren

We zijn altijd op zoek naar voetbalschoenen (vanaf maat 41) en smartphones in (zeer) goede staat.

Houdt onze nieuwspagina in de gaten voor actuele hulpvragen t.a.v. materialen.