Samenwerking

Onze belangrijkste partner om mee samen te werken is onze lokale partner in Rwanda: Gerjanne van Ravenhorst van Twiga dukina

Twiga dukina is de naam die Gerjanne voert bij alle activiteiten die ze uitvoert in Rwanda en betekent ‘We leren terwijl we spelen’.

In 2016 vertrok Gerjanne naar Rwanda om daar als vrijwilligster voor Volunteer Service Overseas (VSO) aan de slag te gaan in het kleuteronderwijs. Sindsdien doet zij verschillende activiteiten in Shangi, het dorp waar zij woont.

Sinds 2020 werkt Gerjanne als zelfstandig onderwijsconsultant, heeft ze verschillende materialen ontwikkelt en voert zij onder de noemer ‘Social Impact Activities’ allerlei vrijwillige activiteiten uit in haar dorp Shangi en in omliggende dorpen.

Stichting Twiga dukina Nederland ondersteunt Twiga dukina in Rwanda financieel bij deze Social Impact Activities.

Stichting Twiga dukina Nederland zoekt waar mogelijk naar samenwerking met andere projecten of activiteiten die actief zijn in hetzelfde werkveld.