Het bestuur van Stichting Twiga dukina Nederland telt vier bestuursleden.

Andrea Westendorp – Voorzitter

Gerjanne was op de basisschool van onze kinderen een zeer bevlogen leerkracht. Toen al speelde het verlangen om haar talenten elders in het zetten. Nadat Gerjanne uit Nederland vertrok, zijn wij al die jaren betrokken gebleven bij haar. Wat mooi dat wij, met deze stichting, haar werkzaamheden in Rwanda verder kunnen ondersteunen.

Monique Spijk – Secretaris

In het dagelijks leven ben ik NT2-leerkracht op een basisschool en sta ik voor groep 3 en 4.
In 2019/2020 heb ik voor een onderwijsproject van VSO een halfjaar in Rwanda gewoond en gewerkt. Daar heb ik Gerjanne leren kennen en sindsdien ben ik betrokken bij haar activiteiten.

Caroline Kalis – Penningmeester

Ik ken Gerjanne vanuit de ontmoetingsgroep van de kerk waarvan we beide lid zijn. We ondersteunen en volgen haar activiteiten al jaren.
Mijn financiële kennis en ervaring als accountant en controller in het MKB zet ik graag in voor deze stichting, om het goede werk mogelijk te blijven maken!

Susanne Broekroelofs – Persoonlijke ondersteuning en advies

Gerjanne is een goede vriendin die we kennen vanuit de CGK in Zwolle.
Een half jaar nadat ze naar Rwanda is gegaan, mocht ik haar opzoeken in Shangi. Het is inspirerend om te zien hoe haar werk de kids daar een hoopvolle toekomst geeft!
Door eerdere ervaringen in Afrika heb ik bewondering gekregen voor de veerkracht van de mensen op dit continent. Fijn dat we met deze stichting hier aan bij kunnen dragen.